Gå til indhold
Annonce
Assens

I bus til borgermøde

Byrådet blev sendt på udflugt i bus, da der onsdag aften var borgermøde i Skalbjerg. De 29 politikere skulle nemlig se områdets herligheder og muligheder.
Det blev ikke kun til borgermøde, men også udflugt i Skalbjerg, da byrådet onsdag aften var på besøg. Byrødderne skulle nemlig se, hvad der er af muligheder i landsbyen, der gerne vil have flere boliger. Foto: Kim Rune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce