Gå til indhold
Annonce
Assens

Begejstring for kunstværk

Jytte Thomsen, Gummerup, 71 år, økonoma: - Jeg har haft det lidt ambivalent med værket. Men allerede derinde (introen på Vestfyns Gymnasium, red.) synes jeg, det har forandret sig. Da de fortalte om ruinerne, gav det mig en anden holdning til det. Jeg synes ikke, det er pænt. Men det behøver kunst jo ikke at være. Jeg kan godt lide Picasso, og det er jo heller ikke pænt. Men jeg synes, det (værket på Vestfyns Gymnasium) er spændende, især når jeg nu hører om baggrunden for det. Foto: Kim Rune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce