Annoncørbetalt indhold

Virksomheder går online på Fyn: Sådan kommer du godt fra start med digitaliseringen

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Når det kommer til virksomheder i dag, er de blevet udfordret af en ny spiller på det store marked. Her taler vi ikke om konkurrenter, men derimod om internettets tilblivelse, der gør en digitalisering mere nødvendig end nogensinde før. Det gælder ikke kun for virksomheder i København, men også for langt størstedelen på Fyn.

Står du selv over for en digitalisering af din virksomhed, er du landet det helt rigtige sted. Her finder du nyttig viden om, hvordan du når godt i mål og kommer godt fra start. Det handler nemlig om meget andet end onlinesystemer.

Annonce

Online marketing er nøglen til succes

I mange år har markedsføring foregået i fysisk form. Her taler vi om de velkendte avisreklamer, flyers og plakater rundt omkring i byen. Men i dag ser billedet helt anderledes ud, og det handler om at adaptere til de nye tendenser, hvis du vil sikre dig at få stor succes med din virksomhed.

Content marketing er et vigtigt redskab, når du skal producere værdifuld markedsføring. Men det kan være en svær disciplin selv at kaste sig ud i, og derfor er det en god idé at få professionelle til at hjælpe dig godt på vej. Du kan også finde tips og tricks til content marketing, hvor du får en grundig gennemgang af de vigtigste principper. Det kan hjælpe dig i gang på egen hånd eller give dig en viden om, hvordan du bedst muligt markedsfører virksomheden online.

Her har vi også svaret på, at vi i dag bliver overvældet af reklamer, når vi færdes på nettet. Reklamebannere er blot en ud af mange forskellige markedsføringsstrategier, hvor content marketing rummer mere dybdegående markedsføring, der skaber gode resultater.

Medarbejderne skal være med

En udfordring, som mange oplever i forbindelse med digitaliseringen, er medarbejdernes kompetencer inden for IT. Der er stor forskel på, hvor meget medarbejderne ved om IT og færden på diverse platforme. I dag bliver der stillet en række krav til medarbejderens kompetencer, og her er det vigtigt at tage dem godt i hånden.

Derfor bør du altid undersøge, hvordan dine medarbejdere forstår de digitale løsninger, du vil implementere. Det giver dig et overblik over, hvor du måske skal afholde små workshops eller give en ekstra hånd, når programmerne skal køres ind på arbejdspladsen. Det giver en stor fordel, hvis du har et kendskab til hver enkelt medarbejders forståelse for IT og digitale løsninger.

Derfor går virksomheder online

Gennem tiden har der været et stort skifte i danskernes adfærdsmønstre. Tingene er gjort nemmere, og i dag foretrækker mange at shoppe online i stedet for at gå i den fysiske butik. Det samme gælder, når vi skal finde en tømrer, en møbelproducent eller lignende, som kan tilbyde serviceydelser passende til et bestemt projekt.

Derfor vælger mange virksomheder i hele Danmark at gå online. Fysiske butikker åbner en webshop eller erstatter helt den fysiske butik, og virksomheder sørger for gode hjemmesider og stærk markedsføring. Det er nemlig en måde, hvorpå vi kan imødekomme danskerne i 2021.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.