x
Annonce
Læserbrev

Ventetid. Kundeservice i Power

Læserbrev: I Rosengårdscentret i Odense ligger en forretning, der bl.a. forhandler hårde hvidevarer. Den hedder Power.

I tv og gennem bekendte havde min hustru og jeg på forhånd set og hørt, at forretningen havde en dårlig service, men da den reklamerede med et godt tilbud gældende fra mandag morgen, tog vi alligevel chancen og stillede som de første i forretningen. Som vi nok havde forventet, var det pågældende produkt ikke på lager, men der blev lovet, at vi ville blive ringet op, når vi kunne hente det.

Efter fem dage ringede vi til Powers kundeservice og fik det svar, at vi skulle møde op i forretningen for at få svar.

Et andet eksempel på dårlig service oplevede vi samme mandag.

Et ældre par spurgte, hvordan de skulle forholde sig i forbindelse med, at et nyindkøbt komfur ikke fungerede. De fik som svar af ekspedienten, at de skulle kontakte producenten.

Nu er der gået tre uger, og vi har købt produktet et andet sted og med en helt anden professionel service.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Indland

Aflysning kan blive katastrofal: Publikum afgør, om Tinderbox overlever

Debat

April 1960: Brand på Anderupgaard

Annonce