Annoncørbetalt indhold

Tryk på hos trykkeriet: Rekordtider hos BR Offset

Dette indhold er sponsoreret

Til trods for corona-tider er der gang i forretning BR Offset. ”Vi knokler for at imødekomme vores kunders behov og ønsker. I Januar og februar 2020 omsatte vi for det samme som i hele 2018, hvilket vi er utroligt tilfredse med. Vi har haft puls 200 siden nytår og det ser ikke ud til at stilne af foreløbigt. Vores succes skyldes vores gode produkter, hårde arbejdsindsats og vores unge team, som ser muligheder, hvor andre ser begrænsninger.” udtaler Per Bendiksen. Skal du have ordnet nogle tryksager, er du i trygge hænder hos BR Offset.

Trykkeriets historie går langt tilbage

BR Offsets historie går helt tilbage til 1971, hvor firmaet blev stiftet af Poul Nygaard under navnet Vergmann’s bogtrykkeri. I de efterfølgende år boomede forretningen, hvilket forøgede produktionen af mange forskellige tryksager, med hjælp fra blandt andet vores egne Offset-trykmaskiner. I 2002 lukkede BR Offset, men blev i 2017 genåbnet af Per Bendiksen, som er Poul Nygaards barnebarn.

”I genåbningen af BR Offset har vi reetableret firmaet, og vores team består i dag af unge kræfter med fingeren på pulsen. Vi er desuden rykket til storbyen Odense i januar, fordi vi ønsker at være tæt på de mange kunder og dén puls, der er i byen. Vi har for nyligt udvidet holdet fra tre til fem mand, der alle er under 30. Vores team griber nye muligheder og forstår, hvad hurtig og god service med fokus på kunderelationer betyder i dag. Vi bestræber os på en time-til-time levering, og har derfor i dag mange loyale kunder, der sætter pris på denne service” udtaler Lukas Rasmussen.

Udvidet både lokaler, maskiner og ejerkreds

Hos BR Offset kan du få trykt alverdens slags tryksager, som for eksempelvis visitkort, flyers, klistermærker, plakater og gavekort. Selvom det ikke umiddelbart synes nødvendigt, så er det faktisk rigtigt vigtigt at de gavekort, der hører sig til butikker, er flotte og indbydende. Et æstetisk smukt gavekort fremstår professionelt og er noget folk vil have hængende på deres køleskabe, så butikken altid er synlig for ejeren af gavekortet. Det har man forstået hos BR Offset, som netop har vi investeret +500.000kr i udstyr (nyere og mere automatiserede storformatprintere samt professionelle digitaltrykmaskiner) og kan derfor nu tilbyde større produktsortiment, så du ikke går forgæves – eller på kompromis.

”Et af de områder vi, i de senere år, har oplevet stor fremgang med er vores plakatafdeling. Vi tilbyder særlige aftaler til plakatshops, som for eksempelvis dropshipping, hvor plakatshops sender ordre fra deres shop til os, hvorefter vi trykker, pakker og sender til deres kunde i deres navn. Vi tilbyder også hjælp til dig, der har nogle konkrete ønsker til for eksempelvis dit firmas markedsføring. Vi har nemlig udvidet vores forretning, så vi nu også kan hjælpe med at udvikle hjemmesider, som både er brugervenlige og æstetiske i udtrykket.” siger Per Bendiksen.

Udover den udvidede produktion og en mærkbar stigning på kundernes webhops med salg af plakater, løfter Per også sløret for at der arbejdes på en unik online design-selv løsning, som kan spare mindre virksomheder mange penge på professionelle grafikere og varetage de grafiske opgaver selv, med pre-lavede layouts fra netop professionelle grafikere som nemt kan tilpasses og ændres. ”For mindre virksomheder er det en stor udgift at hyre grafikere til at designe sine tryksager, men med vores design-selv løsning, som lanceres inden længe, vil selv de mindst kreative virksomhedsejere derude kunne designe sine egne tryksager med udgangspunkt i vores designs fra professionelle grafikere”.

Denne artikel er sponsoreret af broffset.dk

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.