Annoncørbetalt indhold

Tag styring over dine forsikringer, og spar penge

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold


De fleste danskere forsikrer sig selv, sin bil og sit hjem, og har du også en campingvogn, et sommerhus eller en hund, kan dine udgifter til forsikringsselskaberne i alt løbe op i mange penge. Samtidig kan det være svært selv at danne sig et overblik over forsikringerne. Konsekvensen er, at mange betaler et alt for stort beløb for noget, de ikke selv ved særligt meget om.

Annonce


Er du en af de mange, som gerne vil have mere styr over økonomien? Så findes der et online univers hos Next, hvor du kan skabe bedre overblik og spare penge imens.


Digitalisering frigør værdi 

Idéen med Next er at formidle forsikringer af høj kvalitet til en billigere pris. Hvordan kan det lade sig gøre? Gennem en brugervenlig, online platform har virksomheden digitaliseret en stor del af de processer, der normalt er meget omkostningstunge. Hos traditionelle forsikringsselskaber går mange af dine udgifter ikke til selve dine forsikringer, men til at aflønne personale, der er ansat til at administrere dine forsikringer for dig.


Hos Next ønsker de at nytænke den model. Her administrerer du selv dine forsikringer. Alt foregår digitalt, og det er kunden, der overtager føringen. Til gengæld sparer du penge og har altid et overblik over dine forsikringer lige ved hånden. Og kvaliteten af forsikringerne bliver der ikke ændret ved.


Fordele ved online forsikring

Hvad betyder det konkret for kunderne, at have sine forsikringer tilgængelige online? Ifølge Next får du flere fordele, herunder:


  • ● Forsikringsberegner. Er du ny kunde, eller interesseret i at se, hvad du kan spare, kan du beregne prisen på dine nye forsikringer online.
  • ● Overblik. Via selvbetjeningen kan du nemt selv styre dine forsikringer.
  • ● Online kundeservice. Få hurtigt svar på dine spørgsmål gennem den online kundeservice, hvor du slipper for lange telefonkøer med ventemusik i røret. Next har nemlig skrottet telefonkontakten til kunderne.


Ingen telefoner

Eftersom Next er en online platform, er det ikke muligt for forsikringskunderne at ringe til kundeservice. Det stiller ekstra høje krav til virksomhedens digitale udvikling, for fraværet af telefonerne kræver ekstrem grad af brugervenlighed, tilgængelighed og information på platformen.


Dog lover Next, at deres kundeservice alligevel er i top, for der sidder medarbejdere klar bag skærmen til at guide kunderne. Uanset om du er ny kunde, har et forsikringsspørgsmål eller vil anmelde en skade, bliver din henvendelse mødt med seriøsitet og faglighed.


Fravalget af telefonkontakt til kunderne må siges at understrege den innovative retning, der driver den digitale virksomhed, som fra start Next set sig selv som den frække rebel i branchen.


Hvem ved, hvor forsikringsbranchen står i digitaliseringen i fremtiden? Uanset er der ingen tvivl om, at Next ønsker at være med helt fremme.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.