Annoncørbetalt indhold

Skal du til at initiere en erhvervsflytning?

Annonce

Denne artikel er sponsoreret af Moveforce

Det kan være et stor projekt at flytte kontor, lager, laboratorium eller anden form for erhverv lokation. Hvis ikke flytningen bliver eksekveret korrekt og hurtigt kan den ende med at kost mange penge i form af tabt produktivitet for de ansatte som ikke kan arbejde hvis deres arbejdsareal ikke bliver flyttet i tide. Det er derfor vigtigt at du får den rigtig vejledning og hjælp, så du undgår store tab. En måde at kommer rundt om dette på er ved at tage en snak med en erhvervsflytning ekspert.

Hvordan fungerer det?

Når du har valgt en erhvervsflytning ekspert, som f.eks. Moveforce, er der en fast arbejdsmetode som bliver gennemgået. Denne arbejdsskabelon gør at du har et klart overblik over hvor langt du er i projektet og hvad der mangler. Hos Moveforce er denne proces delt op i 8 dele.

Det første der kommer til at ske er at du tager beslutningen om at relokere og at du opsøger flytterådgivning til din erhvervsflytning.

Herefter vil du møde med Moveforce for at drøfte hvilke behov du har, hvad der skal flyttes og hvor det skal flyttes hen.

Moveforce kommer til at lave en foranalyse over ejendommen og dokumentere hvilke behov der er - dette inkludere strategiske, taktiske og operationelle behov.

Det bliver hentet bud fra andre leverancer som f.eks. supplerende møbler og lignede.

Der kommer her til at blive lavet en risikovurdering af projektet og Moveforce gør dit erhvervsflytningsprojekt klar til udbud.

Der bliver også indhentet pris ved licitation efter dit behov.

Så bliver selve flytningen eksekveret!

Til sidst er der en evaluering af hele projektet for at finde ud af hvad der gik godt og hvad der gik mindre godt - på denne måde sikre Moveforce sig at kvaliteten hele tiden bliver bedre og bedre.

Der er styr på det

Det er vigtigt at vælge en flytterådgiver til din erhvervsflytning som har styr på dine behov, hos Moveforce er der derfor ansat en række flytnings specialister som har arbejdserfaring i en række forskellige brancher. Denne professionelle diversitet gør at der altid vil være en der har forståelse for hvilke behov du har og hvordan flytningen bedst muligt eksekveres for at det passer dig bedst muligt. Du kan kontakte Moveforce og tage en uforpligtende samtale om din flytning og se om det er et godt match. Du kan også gå ind på deres hjemmeside og læse om deres tidligere cases.

De har f.eks. flyttet Mærsk Drilling, Copenhagen International School og Group M for at nævne et par. Alle har efterfølgende give store anbefalinger og fortalt om hvor godt hele projektet har forløbet, så hvis ikke du tager disse ord for det så tag deres.

Denne artikel er sponsoreret af Moveforce

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.