Annoncørbetalt indhold

Skal din virksomhed have ekstra meget opmærksomhed med reklamefilm?

PR-foto credit
Annonce

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Klar på at prøve noget nyt og spændende med din virksomhed? Videoer er vejen frem og bliver kun mere og mere populært i marketingbranchen. Med video fanger nu nemt publikums opmærksomhed, og gøres dette rigtigt, kan du nå ud til mange flere end med blot en tekst. Du kan med fordel søge professionel hjælp, hvis det skal gøres helt perfekt. Vi kommer her med lidt informationer om, hvorfor og hvordan du skal bruge en video til at brande din virksomhed.

Hvorfor lige video?

I dag handler det i høj grad om at være værdiskabende som virksomhed, når det kommer til at skulle brande og markedsføre sig selv. Hvis kunderne kan lide din virksomhed og dens værdier, er de mere tilbøjelige til at købe virksomhedens produkter og serviceydelser. Der har eksisteret markedsførende videoer i mange år, og brugen af reklamevideoer er kun stigende, fordi effekten er så stor, og fordi det er en nem måde at nå ud til kunderne på. Det bliver sat ansigt på virksomheden med en personlig video, hvilket gør, at kunderne føler, at de kender personerne bag virksomheden. De kan dermed få en følelse af at kende virksomheden bedre og dermed også have mere tillid til denne. Hvis du vil se, hvordan du nemt kan få sat gang i en produktion af reklamefilm til din virksomhed, så tjek linket ud, og bliv inspireret.

Gør det selv eller professionel hjælp?

Vi går næsten alle rundt med en smartphone med er rigtigt godt kamera i dag. Vi har derfor næsten alle mulighed for at skabe en video, og hvis man har talent inden for marketing, kan man nemt skabe en video til sin virksomhed. Men netop fordi, at alle går rundt og kan lege filminstruktør med deres smartphone, bliver folk også bedre og bedre til dette. Der er altså hård konkurrence, når det kommer til videoformidling. Derfor er det en god idé at få professionel hjælp til at skabe din reklamevideo, hvis det skal gøre helt rigtigt. De har styr på, hvad der trender lige nu, og hvordan man skaber en flot og fængende video, som ovenikøbet ser professionel ud. Det kan godt betale sig at investere i dette.

Filmen eller bogen?

Man siger, at et billede siger mere end tusind ord. Forestil dig så lige, hvor meget en video siger. Vi ved alle, at det er meget lettere at se en film, end det er at læse en bog. Det kræver simpelthen mere af os at læse en tekst, frem for at se en video. Hvis du vil fange kundernes opmærksomhed nemt og enkelt, skal du altså prøve at gå lidt væk fra de skrevne ord og bevæge dig hen mod de levende billeder. På den måde skal kunderne ikke bruge så meget energi på at forstå din virksomheds budskab, og de husker derfor bedre din virksomhed og det, den står for.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.