Annoncørbetalt indhold

Sådan gør du flytningen mere overskuelig

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

En flytning er altid et stort projekt, og som regel er det også mere omfattende, end hvad man først tænker. Derfor er det en god idé at gøre det så nemt som overhovedet muligt og tage imod den hjælp, man kan få.


Annonce

Før den store flyttedag

Man bør forberede sig på flytningen i god tid før flyttedagen. Man kan med fordel kontakte et flyttefirma nogle uger inden, så man er sikker på at få booket nogle gode flyttefolk, der kan løfte og flytte alle de tunge ting i en fart. Meld desuden ud til venner og familie i god tid, så de kan sætte tid af i kalenderen til at give en hånd med. Der er altid brug for god arbejdskraft og godt humør, også selvom man har et flyttefirma til at tage det tunge læs. Husk at købe snacks og drikke ind til dagen, så I er godt forsynet til de mange timers arbejde, der er i vente.


Når der skal pakkes ned

Når der skal pakkes ned, er det en fordel at sortere i tingene og køre alt det på genbrugsstationen, som alligevel skal smides ud, så der ikke er noget, der bliver flyttet unødvendigt. Det hjælper også til en god ny start, at man kun har ting, man virkelig har lyst til at have i sit hjem. Husk også kælderen og loftet. Her kan der gemme sig mange ting, man ikke længere har brug for, og det er en skam at betale ekstra til et flyttefirma for at flytte ting, der slet ikke behøves at komme med.


Glem ikke at tørre tingene af, før de bliver pakket ned, og husk at skrive nogle mærkater på flyttekasserne, så du ved, hvilket rum de skal placeres i i den nye bolig. Det kan også være en god idé at lave en liste over de ting, der skal gøres rent og sættes i stand i den tidligere bolig, så man husker det hele.


På dagen

Har man gjort ovenstående, bør alt være klar, til når flyttefolkene fra det valgte flyttefirma ankommer. Det er en god idé allerede at være på den nye adresse, når flyttefolkene kommer, så man kan begynde at pakke ud med det samme. Begynd med de ting, som er de vigtigste at have til rådighed fra start – køkken, badeværelse og soveværelse – og arbejd jer derefter videre til stuen og de øvrige rum. Tag jer god tid til at pakke tingene ordentligt ud, og forsøg allerede fra start at placere dem der, hvor I regner med at de skal være efterfølgende. På den måde kan det undgås at lave dobbeltarbejde, og huset bliver let at flytte ind i.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.