Annonce
Kerteminde

Restaurant Kerteminde Sejlklub ramt af shitstorm: Det siger de på Facebook

Det var ikke bare en shitstorm, men en mindre orkan, der ramte Restaurant Kerteminde Sejlklub, efter Maja Russell fra Odense søndag lagde en beskrivelse af sit besøg på restauranten ud på Facebook. Maja Russell skrev blandt andet, hvordan der var levende dyr i maden. Det var, hvad man kunne forvente, mente ejeren. Muslingerne var dårlige, og alligevel endte Maja Russell og hendes ledsager med kun at få 10 procent i rabat på regningen.

Annonce

Se her, hvad læserne skriver på Facebook:

Mogens Garbenfeldt:
Vi havde en lignende oplevelse i lørdags til Kirsebærfestivalen, der var ingen gæster, og alligevel måtte vi vente på en meget lidt imødekommende betjening. Det endte med, at vi gik uden at få serveret.

Solveig Kongsmark: Vi har oplevet noget lignende sidste år. Vi havde bestilt pariserbøf til tre. Efter meget lang tid blev de serveret ved et andet bord. Vi spurgte efter maden, og efter endnu meget lang ventetid kom der 3 gange meget tør biksemad med endnu meget mere tørre spejlæg. Vi bemærkede, at det var ikke det, vi havde bestilt, og svaret var, at alle kan jo tage fejl. På det tidspunkt var der gået næsten halvanden time, fra vi bestilte, og vi orkede ikke at vente længere. Vi gnavede os igennem biksemaden og lod de tørre spejlæg ligge. Ingen undskyldning, ingen kaffe på husets regning, ingen respons på den mail jeg skrev dagen efter.

Elise Lindholm Knudsen: Desværre ikke første gang, man hører om den behandling på sejlklubben. Er lokal og kunne aldrig finde på at spise der - og da slet ikke bestille muslinger.

Carsten Erik Hansen: Jeg kan bekræfte deres uprofessionelle ageren. Har knækket en tand der. De har ingen forsikring. Så måtte selv dække. Kommer ikke der mere.

Linda Barling: Mener, det er en engangs restaurant. Man spiser der kun EN gang.

Rikke Johannessen: Havde også den dårligste oplevelse, sidst at jeg var dernede. Dårlig bemanding, dårlig buffet og ingen service. En hel familie afsted og kommer der aldrig mere.

Kenneth Pedersen: Dårlig stil. Man skal absolut ikke spise og betale for mad, der er dårlig, og som der er dyr i, man kan blive dødssyg af det. Anmeld dem til fødevarestyrelsen.

Anne-Lise Hansen: Vi var 2 veninder, der var på "Kerteminde Sejlklub" i går. Vi spurgte en tjener, om vi kunne få kaffe og kage. En tjener svarede: "Det ved jeg ikke, men jeg skal undersøge det". Efter 10 min var der intet sket, så vi fik vores kaffe på "Tornøes Hotel" i stedet. Dejlig kaffe, æblekage og god betjening. Men dårlig stil over hele linjen fra Kerteminde Sejlklub. Hvis den sejlklub skal bestå, skal der andre "boller på suppen". Der kommer mennesker, som bare går forbi, hvis dette fortsætter.

Mik Thomas Rasmussen: Det er så dårligt et sted!!! Vi var der i sidste uge, hvor det var en "ung mand." Sikkert ejeren. Vi vil gerne sidde ude, men alt var optaget, så vi skulle sidde indenfor. Efterfølgende kommer der to damer lidt nedringet, og de kunne godt få plads udenfor. Da vi er færdig med maden, står der stadigvæk fire til fem borde tomme udenfor?? De var jo ikke optaget. Har aldrig i mit liv fået så dårlig service, og tænker de skulle finde noget andet at lave fremadrettet.

Kim Thomsen: Bor selv i Kerteminde, men spiser aldrig dernede. Deres mad smager af ingenting.

Dorte Berg: Serviceniveau er blevet meget dårlig på det sted også maden, var dernede forleden uge, kommer der ikke mere, før der kommer nye ejere. Siger bare føj, ikke værd, at bruge sine penge der.

Michael Lærkedal: Har også prøvet, at der var store næsten hele æggeskaller i æggekagen vi fik derude. Har siden ikke sat vores ben der. Virkelig ulækkert og også samme arrogante og meget lidt servicemindede reaktion på vores opponeren over skallerne. Ækelt sted på alle måder.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Danmark

Se billederne: Mette Frederiksen og Bo Tengberg er blevet gift på Møn

Odense

Ren bonus for politiet: Mand anholdt med 36 poser hash efter påkørsel af betonklods

Annonce