Annoncørbetalt indhold

Professionelle oversættelser

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponosreret indhold

Kunne du tænke dig at udvide dit brand til andre steder på kloden? Har du brug for en oversættelse? Så skal du måske have en engelsk version af din hjemmeside eller nogle artikler i et andet sprog!

Hvorfor ikke få noget professionel hjælp? Det ville være ærgerligt, hvis man ved et uheld, laver en grammatik forseelse eller oversættelsesfejl, bare fordi der er meget at se til. Det kan nemlig bringe din prestige ned og såre dit firma.

Annonce

Så undgå sjusk og find dig et godt oversættelsesbureau. Fjern dine bekymringer om kvalitet, og få den i stedet serveret på et fad!

Oversættelser kan være besværlige

Du tænker måske, at en oversættelse ikke behøver at være så svært.

Lad os sige, at det skal være på engelsk. Så tænker du måske, at du kan gøre det selv. Samme, hvis du skal have en artikel oversat til et andet sprog, du ikke selv kender. Så kan du måske bare finde en ven eller en fremmede, som kender det. Denne person må kunne oversætte, ikke?

Desværre er det ikke så simpelt. Der er nemlig også grammatikken, som der skal tænkes på.

Kan du måske selv lave fejlfri grammatik på engelsk? Hvis svaret er nej, kan det være svært at lave en fejlfri oversættelse. Så findes der ting som slang og generelle hverdags ord. Hvis man ikke bruger sproget dagligt, sammen med andre folk, som også snakker det dagligt, vil du ikke have den bedste forståelse for, hvilke ord er normale at sige og hvilke lyder mærkeligt.

Grunden til, at det er vigtigt, er fordi det netop kan lyde som en oversættelse fremfor en engelsk artikel – eller endnu værre, det kan komme til at lyde som en robot!

Dårlige oversættelser kan såre dit firma og ry

Så kan man spørge sig selv, hvorfor er det vigtigt at have så fejlfrit en oversættelse?

Det er fordi, det kan have negative effekter på dit firma, og dermed på dig. Hvis du har dit eget firma, ved du, hvor vigtigt det er at have et godt ry. Hvis man ikke har et godt ry, så vil kunderne ikke bruge dig.

Det samme gælder for et professionelt ry. Hvis du gerne vil virke professionel, så er det vigtigt, at alt virker rigtigt og professionelt. Det er nemlig derfor, der ikke må være stavefejl osv., fordi det kan virke, som om du ikke fejltjekker og er sjusket med dit arbejde.

Denne artikel indeholder sponosreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.