Annoncørbetalt indhold

PENDLER-EKSPERIMENTET

FynBus eksperimenterer med fynboernes vaner i marts, april og maj Alle som normalt tager bilen fra en af 9 udvalgte kommuner til jobbet i Odense kan deltage og få gratis buskort.

FynBus igangsætter onsdag den 19. marts et stort eksperiment, som finder sted i marts, april og maj. I marts vil busselskabet finde frem til så mange pendlende bilister som muligt – for i maj at udstyre dem med et gratis buskort. Herefter går det egentlige eksperiment i gang, hvor forskellige metoder vil blive afprøvet i forhold til kunderne.

Eksperimentet skal gerne resultere i cirka 180 nye pendlere. Hos FynBus ved man godt, det ikke bliver nemt. Eksperimentet skal nemlig lokke folk ud af deres biler og ud af deres vaner. Men FynBus tror på, at det er muligt. Trafikken er nemlig tæt hver morgen på de fynske landeveje mod Odense, hvor de kommende bus-pendlere arbejder.

FynBus har 8 morgenafgange fra 9 udvalgte byer, som er med i eksperimentet. Målet er at FynBus i højere grad bliver en del af de fynske familiers hverdag.

Annonce

Fynbus tester blandt andet bussens fordele frem for bilen, herunder:


  • I bussen kan man slappe af eller begynde arbejdsdagen med sin iPad eller smartphone.

  • Man kan pendle med sin nabo eller en kollega· Der er penge at spare på benzinen.

  • Man slipper for trafikkøer, fotovogne og myldretid på landevejene· Det er godt for miljøet at bruge kollektiv transport.

  • Man holder liv i sit lokalmiljø. Mange skolebørn og ældre er afhængige af at bussen standser i de mindre byer. Jo flere som regelmæssigt bruger bussen, jo bedre kan FynBus sikre et godt forgrenet rutenet på Fyn

De 9 byer er: Otterup, Søndersø Bogense Assens, Glamsbjerg, Kerteminde, Munkebo, Langeskov og Ullerslev.

Tilmelding til eksperimentet er ligeså let som at køre i bus og finder sted på FynBus.dk i marts og april. Det gratis buskort gælder hele maj

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.