Annonce
Nordfyn

Nordfynsk naturstrategi: 3 centrale punkter

Der er allerede stor efterspørgsel efter sommerhuse på Nordfyn. Håbet er, at endnu flere vil blive tiltrukket af området, når den nye brandingstrategi begynder at virke. Arkivfoto
Visionen om at blive til Danmarks bedste friluftskommune for familier har Nordfyns Kommune rammet ind i tre centrale punkter. Nedestående er, hvordan det beskrives i brandingstrategien.

Brødtekst

Annonce

1) Fri

Følelsen af frihed er inden for rækkevidde på Nordfyn. Frihed til at leve et liv med højt til himlen og kort til kysten. Hvor bylarm er udskiftet med bølgens behagelige brusen og fuglefløjt i skovbrynet. På Nordfyn gør vi noget ekstraordinært for friluftslivet. Vi vil have færre klodser og flere haletudser i daginstitutionerne. Vi rykker klasseværelset udenfor - nu med landmænd og lystfiskere bag katederet.

2)Luft

Nordfyn er som skabt til dig, der vil have luft til mere. Luft til hjernen og til tæerne. Luft til at købe drømmeboligen i smukke omgivelser, hvor dine børn kan vokse op i fred og ro. Marker, parker, skov og eng. Øer, søer og Fyns længste kystlinje. På toppen af Fyn er du altid tæt på vilde eller stille friluftsoplevelser, fra rå adventures på havet til små opdagelser i buskadset. Vi rykker naturen tættere på dig med trygge stier, skilte og grønne fodspor. Så du har let adgang til bynære friluftsstationer, overnatning i shelters og en fantastisk udsigt fra fugletårnene på Gyldensteen Strand.

3)Liv

At være danmarksmester i friluftsliv forpligtiger. Det er noget, vi skal lykkes med i fællesskab. I byerne, foreninger og i erhvervslivet. Måske forelsker du dig i Nordfyn, fordi vi har byggegrunde med enestående beliggenhed til attraktive priser. Måske fordi du får omgivelserne til et liv med mening midt i naturen. Måske fordi der aldrig er mere end 30 minutter til nærmeste storby.

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Fyn

Fundet skyldig: 42-årig mand udnyttede dement 91-årig kvinde til sex på plejehjem

Odense

Jeppe Aakjær eller Bendt Bendtsen

Annonce