Annoncørbetalt indhold

Mange har fået nye behov, når det kommer til faciliteterne på kontoret

PR-Foto Credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Mange danskere er allerede vendt tilbage til kontoret og arbejdspladsen efter nedlukningerne af Danmark, og endnu flere vil gøre det på den anden side af sommeren.

På mange arbejdspladser har en stor gruppe medarbejdere arbejdet hjemmefra i en meget lang periode, og en del medarbejdere har indset, at de har behov for noget andet end det, de kom fra, hvis de skal bevare den produktivitet og effektivitet, man har set under nedlukningerne.

Annonce

Inden Danmark lukkede ned, var mange arbejdspladser skeptiske, når det kom til hjemmearbejde, men det forgangne halvandet år har vist mange ledere og arbejdsgivere, at hjemmearbejdet kan en masse, man ikke tidligere har haft øje for. Mange medarbejdere har for eksempel vist sig at være langt mere effektive, når de arbejder hjemmefra, mens det har vist sig, at nogle arbejdsopgaver klares bedst i hjemmet, hvor der er en anden ro.

Derfor har mange virksomheder og arbejdspladser også et ønske om, og måske endda et behov for at ændre nogle af de faciliteter, medarbejderne møder ind til, når de vender tilbage til kontoret, og derfor er indretning af kontor-, erhvervs- og institutionsbyggeri blevet et centralt tema på danske arbejdspladser.

Arbejdspladsen skal kunne flere ting, og det stiller krav til indretningen

Indretningsentreprenører som virksomheden DEKO, der er specialister i lydisolerede glasvægge og brandsikre glasvægge, er en af de virksomheder, der kan hjælpe arbejdspladser i mål med de ændringer af indretningen, de står over for, uanset om der er tale om hovedentreprise eller totalentreprise.

Hos DEKO ved man nemlig, hvordan man indretter rum, så de får flere funktionsmuligheder. For eksempel kan man ved hjælp af foldevægge og lydisolerede lofter genskabe noget af den ro, medarbejderne har fundet i hjemmet.

Ved hjælp af foldevægge kan man nemlig give ét rum flere muligheder, således at man kan skabe flere små rum i rummet, når arbejdsopgaverne kalder på ro, fordybelse og koncentration, mens man kan åbne op for foldevæggene og vende tilbage til ét stort, åbent rum, når man vil skabe et stort rum, hvor man er fælles om en arbejdsopgave.

Selvom medarbejderne har fundet ud af, at der kan være stor værdi i at sidde isoleret og i rolige omgivelser, når man skal være effektiv og koncentreret omkring nogle typer arbejdsopgaver, så har mange medarbejdere savnet den sociale værdi, arbejdspladser også giver. Derfor søger mange virksomheder en hybrid mellem netop det åbne og det rolige, og dét kan man skabe med foldevægge.

Åbne og lyse rum er stadig afgørende

DEKO er en af Skandinaviens førende udbydere af glasvægge, og netop glas er kilden til at bevare det, man også finder centralt hos virksomhederne. I mange år har man nemlig set en tendens til, at mange har ønsket at skabe åbne kontorfællesskaber, således at man kunne få lyse, åbne rum, som er behagelige at være i.

Kontorfællesskaberne har dog vist sig ikke altid at være det mest optimale, når det kommer til støjgener og forstyrrelser, og derfor er foldevægge i glas helt oplagte. Med foldevæggene kan man nemlig bevare den åbne og rummelige følelse, man får, når man træder ind i ét stort kontorfællesskab, ligesom man kan lydisolere og skabe mindre, lyse rum til fordybelse, når dét er behovet.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.