Annonce
Faaborg-Midtfyn

Lokaldebat: Hurtig betjening skyldtes coronahensyn

Kailin Nong er indehaver af sushi-restauranten Yume. Arkivfoto: Birgitte Carol Heiberg
Annonce

Lokaldebat: Kære Gert.

Mange tak for din bestilling. Vi er glade for, at du trods alt var glad for maden og smagsoplevelsen.

Billederne på hjemmesiden (og på Facebook) med jordbær er fra vores nytårssamarbejde med Love Butler fra Odense, som laver jordbær, der er dyppet i belgisk gourmetchokolade. Derfor er dette ikke noget, der er fast i vores sortiment, men kun når vi laver samarbejde med Love Butler, ligesom vi gør nu her til valentinsdag. Da det var en bestilling til afhentning to dage senere, ville vi godt kunne skaffe jordbærrene, hvis du ønskede dette.


Da der er begrænsning på antal tilladte gæster i restauranten, og vi alle skal gøre vores bedste for at mindske kontakt og smittekontakt, betjener vi vores kunder høfligt samt så hurtigt som muligt.

Kailin Nong


Vi havde rigtig mange bestillinger i lørdags, og al personalet var i gang med at forberede mad til senere bestillinger. Når kunder kommer ind til os i butikken, så tilbyder vi at tage imod betaling, så man hurtigere kan få udleveret maden, når den er klar. Dette afhjælper kødannelse ved kassen. Da der er begrænsning på antal tilladte gæster i restauranten, og vi alle skal gøre vores bedste for at mindske kontakt og smittekontakt, betjener vi vores kunder høfligt samt så hurtigt som muligt. Men jeg skal beklage, hvis du føler, at vores service ikke var tilfredsstillende, og dette retter vi gerne op på.

Når vi leverer til større arrangementer såsom fødselsdage, konfirmationer osv., så kommer vi gerne med en præsentation af sushi og indhold heri, men så skal vi bede vores kunder fortælle os dette i forvejen, så vi kan forberede os og give beskrivelse med på papir, så alle kan få informationerne, når maden bliver serveret hos kunden.

Da vi ikke ved bestilling bliver oplyst, at dette ønskes, så prøver vi at løse det ved at lægge rullerne i præcis den rækkefølge, de bliver printet på vores bestillingskvittering. Her fremgår det præcis, hvad hver sushirulle er. Det var dette, personalet i samråd kom frem til, ville være den bedste løsning, nu hvor der ikke var ønsket en beskrivelse af menuen på forhånd. Vi kunne desværre ikke løse det bedre på dagen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Odense

Efter konkurs og betinget dom: Rådmand Søren Windell risikerer at blive smidt ud af bestyrelse

Middelfart

Politikere er ikke i særlig kategori: Middelfarts 46-årige borgmester lod sig covid-19-vaccinere på samme tid som plejehjemsbeboere

Annonce