Annoncørbetalt indhold

Lilly’s Corner kæmper mod store webshops med charme og service som våben

Det er helt bevidst, at Nadja Anker Nielsens stil ikke matcher fordommene om indehaveren af en livsstilsbutik. Dels vil hun have lov at være sig selv, dels vil hun gerne signalere, at der er plads til alle slags mennesker i Lilly’s Corner.
I sin livsstilsbutik i Nr. Broby knokler Nadja Anker Nielsen for at få alle kunder til at føle sig vigtige, uanset om de handler online eller fysisk i butikken, og ligegyldigt om de køber en lille æske chokolade eller et møbel til flere tusinde kroner.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold.

Med håndskrevne kort, et stykke chokolade og fin indpakning viser Nadja Anker Nielsen kunderne sin taknemlighed, når hun sender varer fra sin gave- og livsstilsbutik, Lilly’s Corner.

- Jeg plejer at sige, at butikken er mit lille barn. Men jeg skal jo også leve af den, ellers kan jeg ikke beholde den. Så når folk handler hos mig, er de med til at holde mit barn i live. Det sætter jeg virkelig pris på, siger hun.

Annonce

”Lilly’s Corner” er opkaldt efter den puslekrog, hun havde til sit første virkelige barn, Lilly, som i dag er seks år.

- Det skulle være et navn, der ikke lød for fornemt, så folk ikke tør komme herind, hvis de ikke lige er i spadseredragt. Her skal være den modsatte stemning af den butik, Julia Roberts blev smidt ud af i Pretty Woman. Her er plads til alle, og ingen skal føle sig forkert. Vi er trods alt i Nr. Broby og ikke i Hollywood Hills. Folk må gerne komme herind i gummistøvler, gulvet kan jo vaskes.

Nadja Anker Nielsen gør sit yderste for at have et udvalg, som kan opfylde lokalsamfundets behov for gaveartikler, og hun følger ivrigt med i livsstils- og boligmoden. For tiden er tørrede blomster populære.

I top på Trustpilot

Nadja Anker Nielsen ligner ikke selv en ekspeditrice fra Hollywood Hills.

Håret er kort og lyserødt, øreringene store og dinglende, og på hele hendes højre arm smiler tatoverede Disney-figurer som Olaf fra Frost og Peter Pan.

- Jeg kan kun være den, jeg er. Hvis jeg stillede op i høje hæle og stram frisure, ville jeg ikke være tilpas. Jeg har været i tvivl, om folk kan tage mig seriøst, men jeg tror på, at det kan de, når de mærker, at jeg har styr på det, jeg beskæftiger mig med.

Og styr på det har hun, fastslår brugerne af Trustpilot. Lilly’s Corner har 4,9 stjerner og i kommentarerne går ord som ”imødekommende,” ”venlig”, ”service,” ”hurtig levering” og ”forsvarlig indpakning” igen.

- Jeg har jo ikke den samme rækkevidde som store kæder og webshops, så jeg må konkurrere på service, som jeg synes er en mangelvare mange steder i dag. Jeg synes selv, det er superrart at komme ind et sted, hvor jeg får en følelse at være velkommen og vigtig for butikken. Jeg elsker at skabe en forbindelse til kunden, få en god snak om, hvad varen skal bruges til, og at hjælpe dem med at finde det helt rigtige.

At hjælpe kunderne med at finde frem til, om en håndlavet kimono eller velduftende sæber er den helt rigtige gave, er den del af jobbet, Nadja Anker Nielsen nyder mest.

Lokal opbakning

Nadja Anker Nielsen har fuld forståelse for, at mange af Nr. Brobys indbyggere vælger at køre til Odense og shoppe.

- Jeg handler da selv i både Bilka og Ikea. Men jeg lægger også mange af mine indkøb lokalt, for det er så ærgerligt, hvis butikslivet helt forsvinder som i mange andre små byer. Og jeg gør alt, jeg kan, for ikke at tvinge de lokale til at handle andre steder. Jeg prøver at have noget til alle. Jeg fører

111 slags spiritus og veganske julekalendere, og jeg lytter altid godt efter, hvis nogen savner noget. Her er mange romantiske ting, men jeg har også sjusser til gutterne og sjove selskabsspil.

I de fire år, Lilly’s Corner har eksisteret, er de lokale kunder blevet flere, og der er mange gengangere imellem. Nadja Anker Nielsen er også opsat på selv at være en aktiv del af lokalsamfundet.

- Mine børn går i institution her, og min mand har også en virksomhed, så jeg kender mange i byen, og de kender mig. Jeg er med, når vi holder Open By Night op til jul, og jeg sponsorerer gerne en præmie til en forenings bankospil. Jeg kan jo ikke sidde med hænderne i skødet og forvente lokalsamfundets støtte uden selv at støtte den anden vej.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold.

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.