Annoncørbetalt indhold

Lad din energi op med kreatin pulver

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

I en travl hverdag kan dit energiniveau være svingende. Nogle dage kan energien være i top og du får ordnet en masse praktiske ting, og så kan du have dage, hvor du ikke har noget overskud.

Disse svingninger kan stå i vejen for en fuldt fungerende uge, hvor gøremål, praktiske ting og forpligtelser skal overholdes og fuldføres. Derfor er det vigtigt, at du tager godt hånd om dig selv og passer på din krop.

Annonce

Du kan med fordel overveje at anvende kreatin pulver, som kan hjælpe dig med at styrke din krop og dermed forøge energien i din krop. Kreatin produceres naturligt i kroppen, men ekstra tilskud af kreatin kan have mange positive virkninger på din krop.


Kreatin har mange egenskaber

Kreatin er et aminosyre-lignende stof, som kroppen naturligt producerer. Derudover kan du indtage kreatin gennem fødevarer såsom fisk og rødt kød. Kreatin anvendes i muskulaturen i kroppen, så intensiteten ved muskelarbejde øges.

Mange anvender kreatin ved kortvarig og eksplosiv træning, fordi kreatin gendanner det molekyle, som vores krop anvender til at overkomme alle energikrævende processer. Kreatin er også særligt godt ved træning, da det udsætter mælkesyreproduktionen, så du kan holde dig fysisk i gang i længere tid.

Nogle af de positive egenskaber, som kreatin har på kroppen, er blandt andet en hurtigere øget muskelmasse og styrke i dine muskler. Du vil også opleve en reduktion af muskelømhed. Der er ingen bivirkninger ved brug af kreatin, så længe de anbefalede doser anvendes. Sidst men ikke mindst vil du også få mere energi i hverdagen.


Få hurtigere energi ud af kreatin med en opladnings fase

Når du indtager kreatin pulver så har kreatin en forsinket effekt på kroppen. Oftest kan der gå op til to til fire uger, før din krop vil kunne mærke effekten. Derfor anbefaler Dagensfokus.se, at du i stedet kan få mere energi ud af kreatin hurtigere, ved at anvende det i en opladnings fase.

Dette er en metode til at mærke virkningen af kreatin hurtigt. Du kan tage 20 gram kreatin om dagen, fordelt over fire doser. Dette kan du gøre i fire til syv dage, og herefter kan du nedsætte dosen til den almindelige anbefaling.

Ved at gøre dette, kan du komme udenom den lange forsinkelse, og i stedet mærke effekten af kreatin hurtigere. Dog er det ikke bevist, at effekten fra kreatin forøges, men at det udelukkende er hastigheden af effekten, som kan forøges ved denne opladnings fase.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.