Annoncørbetalt indhold

Kom tættere på virkeligheden og drømmejobbet gennem praktisk uddannelse

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold


I Danmark gør vi meget ud af uddannelse - ja, faktisk er det en af vores helt store kernekompetencer. Dog kræver det, at vi bevarer fokus på aktualitet og udvikling for at fortsat kunne være med helt fremme i den globale sammenhæng.

Annonce


Det handler både om at tilbyde et højt teoretisk og undervisningsmæssigt niveau, der både udfordrer og klæder studerende ordentligt på til den verden og det arbejdsliv, der venter dem på den anden side. Erhvervsakademierne har måske fundet en smart løsning på, hvordan de danske erhvervsuddannelser for eksempel er med til, at Danmark fortsat kan kalde sig for medlem af verdens uddannelseselite.


En smart vej til dit drømmejob

Inden for felter som markedsføring og salg er der for eksempel et behov for kompetencer, som har en dybere forståelse for den moderne digitale verden og også har en vis tekniske formåen til at kunne bidrage med at udvikle virksomheden og tilpasse dem til i dag og i morgens kunder. Disse kompetencer kan være svære at tilegne sig, hvis du ikke også får det praktiske ind under huden. Med en erhvervsakademiuddannelse kan du blive klædt godt på til drømmejobbet på bare to år.


Erhvervsakademierne er blandt andet designet sådan, at du som studerende kommer tættere på virkelighedens erhvervsliv gennem løbende udvikling og opdatering af linjer, fag og emner. Her er uddannelser som for eksempel markedsføringsøkonom et populært valg, der tilbyder gode muligheder for alsidig kompetenceudvikling inden for generel og samtidsaktuel markedsføring.


Denne type uddannelse kan også hjælpe dig med at finde frem til netop det, du brænder for blandt de mange discipliner inden for markedsføring. Med denne toårige erhvervsakademiuddannelse får du rig mulighed for at bruge teorien i praksis og tænke teori ind i praksis gennem samtidsaktuelle og dybdegående fag, emner samt den obligatoriske praktik.


Bliv klar til at arbejde i en digital verden

Uddannelse er som udgangspunkt en adgangsbillet til arbejdsmarkedet. Hvis du som studerende tilegner dig praktisk erfaring og indsigt i den aktuelle verden, højner du blot dine chancer for at kunne lande dit drømmejob.


Her er kompetencer som programmering og webdesign generelt altid i høj kurs blandt virksomheder, enten som en ekstra faglig egenskab, som du kan inkorporere i dit arbejde eller som en decideret specialiststilling. Derfor kan en uddannelse som blandt andet multimediedesigner være en god mulighed for at sikre dig et godt job i fremtiden.


E-handel og digital markedsføring må nok forventes ikke at gå nogle steder. I steder for udvikler det sig blot yderligere og bliver endnu mere værdifuldt for virksomhederne. Som multimediedesigner vi du kunne få en række vigtige tekniske og strategiske redskaber i din værktøjskasse, som du kan føre med videre over til hjælpe med aktuelle og fremtidige udfordringer og muligheder.


Byg videre på din læring

Der er naturligvis også mulighed for yderligere at udvikle og fintune dine færdigheder og viden gennem ekstra uddannelse. Hos Erhvervsakademierne kan du for eksempel bygge ovenpå en akademiuddannelse med en professionsbachelor, der giver dig yderligere mulighed for specialisering. Ydermere tilbyder de også en række forskellige efteruddannelser, der hjælper dig til at styrke din karriereudvikling, blive en sand mester i dit felt eller tilegne dig nye kompetencer.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.