Annoncørbetalt indhold

Kæmpe international og national markedsføring skal skabe interesse for ferie i Danmark

PR-Foto Credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Krisen ramte i år 2020 og det kunne de danske attraktioner godt mærke, der var nemlig langt mellem gæsterne. De 50 største danske attraktioner oplevede nemlig et fald på 42,8 procent af besøgende gæster. Dette skyldtes manglende turister, restriktioner og nedlukninger. Det er helt sikkert ikke kun på dette område, at alle disse faktorer har kunne mærkes. Mange andre virksomheder og den danske økonomi har nemlig også fået et hug i løbet af år 2020 og starten af år 2021. Nu er mulighederne til gengæld begyndt at vise sig og der bliver istandsat store tiltag for, at markedsfører Danmark og feriemulighederne i landet.


Annonce

International markedsføring skal skabe interesse for Danmark

Der blev foretaget et internationalt pressearbejde i år 2020 der indebar, at intensivere kontakten til forskellige medier. Dette blev gjort for at fastholde interessen for Danmark, når det igen blev muligt med dansk turisme. Det må siges, at være et godt træk, var det ikke gjort kunne det måske have skabt store konsekvenser for de danske attraktioner og den danske økonomi. Det er dog ikke kun i år 2020 at Danmark har været ude med pressearbejde og markedsføring af landet, denne god idé er nemlig fortsat ind i år 2021. Den internationale turisme i hovedstadsområdet, blev nemlig også hårdt ramt af krisen i år 2020. Smitte trykket falder og det er ikke kun i Danmark, dette ses også i andre lande. Derfor er der også færre og færre restriktioner og det byder op til, at der nu også kommer langt flere muligheder. Der bliver lavet international markedsføring af rejsedestinationer i Danmark til lande som Sverige, Norge og Tyskland. Udover disse så er de sydeuropæiske markeder, som Frankrig og Italien, samt USA også i skudlinjen for markedsføring af Danmark.


Nationalt har der også været fokus på anderledes feriemuligheder

Udover at skabe interesse for Danmark internationalt, så er det også på sinde at skabe interesse og kendskab til de forskellige rejsemuligheder der er rundt omkring i Danmark nationalt. Det har været stærkt prioriteret i de danske medier at udbrede kendskabet til de forskellige og anderledes rejsedestinationer i Danmark. Dette kan være fede oplevelser i naturen, de forskellige attraktioner eller ferieophold i luksus sommerhuse som findes overalt i det danske land. På Luksushuse.dk kan du blive klogere på, hvad du kan opleve og hvor i Danmark du kan det. På en måde er det ikke kun det internationale marked, der bliver mindet om, hvor skønt et land Danmark er, det gør vi danskere også.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.