Annoncørbetalt indhold

Juletøjsbrand udvider med skjorter, kjoler og strømper

jule-sweaters.dk/

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Du har helt sikkert set en ven eller kollega have en julesweater på i løbet af december - måske ejer du endda selv en eller flere, som du lufter den ene måned om året. Det er en yderst populær trend, og det danske juletøjsbrand Jule-sweaters.dk har nu udvidet deres sortiment, så du også kan købe et udvalg af juleskjorter og julekjoler til den næste julefrokost.


Annonce

Populær juletrend

Julesweatre er ikke ligefrem en ny ting på markedet. Med oprindelse i USA og England blev det hurtigt en sjov ting at klæde sig i hjemmestrikkede sweatre med juletema - og det hører sig også ofte til, at sweateren skal være lidt grim for at være rigtig julet. I dag kan julesweateren findes i stort set hele Europa, hvor traditionen har spredt sig som en løbeild, og så er det ikke overraskende, at trenden breder sig til andre beklædningsgenstande, således at der nu også findes julekjoler, juleskjorter og julestrømper. Jule-sweaters.dk har derfor skabt deres egne designs af juleskjorter og julekjoler, som lever op til deres standarder. “Vi bruger lang tid på at forberede design, kvalitet og indhold - for at indfange og sprede følelsen af juleglæde,” siger CEO Jesper Ahm: “Vores hovedmål er at levere juletøj af høj kvalitet, hvor du vil blive positivt overrasket, når du pakker den ud.”


Forretning med fremgang

Jule-sweaters.dk blev egentlig grundlagt som en joke af de to venner Christoffer Sloth og Jesper Ahm i 2016, men det blev hurtigt en populær forretning. “Vi startede i 2016 med at lave 1000 julesweatre - i 2022 producerer vi mere end 400.000 stykker tøj,” siger Christoffer Sloth: “Vi startede i Danmark, men har siden udvidet til Tyskland, Skandinavien, Holland, Frankrig og Spanien”. Med så stor en kundebase har Jule-sweaters.dk derfor også Europas største udvalg af både juletøj, hvad end det er en julesweater, juleskjorte, julekjole eller julestrømper, der søges. Deres egne designs, hurtige service og gode priser er tillige blandt årsagerne til foretagendes store succes. Og succesen kan i den grad også ses på deres indtjening: “Vores omsætning er gået fra 286.000 i 2016 - til over 30 millioner i 2022”, siger Jesper Ahm og nævner også, at de har et mål om at tredoble indtjeningen inden for tre år. Og baseret på forretningen nuværende popularitet, er det ikke et helt usandsynligt mål.


Bæredygtigt tøj

Som noget helt særligt er Jule-sweaters.dk den eneste producent af bæredygtigt juletøj. Deres tøj er GOTS-certificeret, som er det mest bæredygtige certifikat, der kan gives til tøj. Deres GOTS-sweatre er blandt de billigste i verden, og alt er lavet af bæredygtige materialer - lige fra produkterne til hangtags og fragtposerne, det bliver leveret i. Bæredygtighed er nemlig en prioritet i forretningen. Ligesom man er ekstra god ved sig selv ved juletid, kan man også være ekstra god ved Jorden, når man køber en juleskjorte eller et par julestrømper. Det kan også tilføre mere julestemning, når man ved, at man ikke har belastet miljøet ved køb af juletøj.


Stort udvalg af designs

Som nævnt gør Jule-sweaters.dk meget for at lave kvalitetsdesign til julesweatrene, men også juleskjorterne og julekjolerne. Det er jo ikke alle, der ønsker at gå i den klassiske grimme julesweater - og der skal naturligvis også være noget til dem. “Siden vi har så mange forskellige kunder, har vi både sweatre til gamere, hundeelskere, bæredygtige sweatre, skøre sweatre og behageligt juletøj,” siger Christoffer Sloth. Der er derfor rigeligt at vælge imellem, og det er blandt andet det, der har gjort Jule-sweaters.dk så populært: Det er ikke bare generiske designs, men helt unikke danske designs. Der er derfor rig mulighed for at bringe julen ind i garderoben, både til hverdag, det finere selskab, julefrokosterne og dagene derhjemme.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.