Annoncørbetalt indhold

Fynsk SEO-virksomhed med fokus på linkbuilding

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Digitale virksomheder har i de seneste år haft stor vind i sejlene. I takt med at vores digitaliserede samfund udvider sig mere og mere, så bliver der også større efterspørgsmål på diverse ydelser og services, der får sektoren til at løbe rundt.


Annonce

Dette er en tendens vi ser over hele verden, men også her på lille Fyn sker der store fremskridt. I hjertet af Odense ligger der en virksomhed, der siden 2006 har arbejdet ekstensivt med SEO og linkbuilding for tusindvis af kunder verden over. Virksomheden hedder We Digitize, og dem vil vi i dag undersøge nærmere i denne artikel.


Ambitionen: Hjælp til virksomheders digitale mål

We Digitize blev dannet i 2006, men stifterne har allerede siden 2001 arbejdet hårdt på at skaffe erfaring og ekspertise, når det gælder at optimere hvad end det skal være på internettet. Denne ekspertise har nu i mange år været brugt på at hjælpe virksomheder til at få mere ud af deres tilstedeværelse på internettet.

Ambitionen vil altid for dem være at møde virksomhederne hvor de er, og løfte dem til et højere niveau, ved at hjælpe dem med at lægge nye strategier for deres adfærd og tilstedeværelse på internettet.


Sammenhæng mellem offline og online

At skabe en online tilstedeværelse og strategi for en virksomhed er aldrig en helt let affære. Mange virksomheder ender ofte med at have strategier for deres offline og online marketing, der ikke har en rød tråd imellem sig. Det har ofte den betydning, at de ikke får nok ud af deres online tilstedeværelse.

We Digitize specialiserer sig i at gå i dybden med en virksomheds offline strategi, og overføre den på en passende måde til online, så der er en rød tråd imellem dem. Det resulterer ofte i en markant forbedring i virksomhedens indtægter.


Måden hvorpå We Digitize opnår succes med at lave en passende online strategi, det er ved at komme helt tæt på virksomheden. Ledelsen konsulteres ofte, og der laves interviews med virksomhedens medarbejdere for at få fat i så mange essentielle detaljer som muligt. Implementeringen af den nye strategi skal ifølge We Digitize være så glat som mulig, og ikke forstyrre virksomhedens drift i stor stil.


En bannerfører i Odenses digitale industri

Odenses digitale industri udvikler sig mere og mere dag for dag, og bringer et hav af jobs til byen. Det har i stor stil gjort det til en af de mere foretrukne studiebyer for unge, da der er gode praktik og ansættelsesmuligheder i den digitale sektor.

Her er We Digitize en af bannerførerne for den positive udvikling. Virksomheden har i mange år været dygtig til at ansætte unge og dygtige individer, og give dem muligheder for at udvikle deres evner og færdigheder på en moderne og inklusiv arbejdsplads.


Fremtidens forventninger

We Digitize har i tre år i streg vundet Børsens Gazellepris, hvilket er et testamente til virksomhedens store succes og ambitioner. Det bliver spændende at holde øje med dem i fremtiden, og se hvordan denne fynske virksomhed med foden i alle verdens hjørner i fremtiden udvikler sig.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.