Annoncørbetalt indhold

Flere og flere virksomheder går digitalt

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Da den globale Covid-19 pandemi brød ud ændrede verden sig som vi kender den i dag. Der gik ikke længe, før hele verden var ramt, og flere og flere lande lukkede ned. Heriblandt Danmark, som blev hårdt ramt gennem en længere periode.


Annonce

De lange nedlukninger var hårde for de fleste virksomheder, da mange ikke var forberedte på en periode, hvor det at være at finde digitalt var den vigtigste faktor for dem overhovedet. Derfor gik det op for mange, at de var nødsaget til at kigge ind i det digitale og se hvad det var for noget.


En øget digitalisering på mere end 60%

Da Danmark lukkede ned første gang og virksomhederne for alvor fik øjnene op for, hvor vigtigt det var, at de var at finde digitalt. Da så man en stigning på digitaliseringen ved danske virksomheder på mere end 60%.


Denne stigning gjorde, at de fleste virksomheder var nødsaget til at finde et digital marketing bureau, som kunne hjælpe dem med at lave skiftet fra rent offline salg til også at bruge det digitale univers.


Derfor er det digitale vigtigt

Udover at være en faktor, hvis der kommer en global pandemi, så er der også andre parametre som gør, at det er væsentligt for virksomhederne at gå digitalt. Når de er aktive med en hjemmeside, på sociale medier og andre digitale måder, så øger de muligheden for, at deres kunder kan komme i kontakt med dem, og samtidig at nye kunder kan finde dem.


Derfor anbefales det, at de virksomheder, som ikke sprang med på bølgen under Covid-19 får sat det i værks, da de ellers vil være dårligt stillet ude i fremtiden, og helt bestemt også, hvis der pludseligt kommer en global pandemi igen, som gør at verden ændrer sig.


Der er mange muligheder når det kommer til det digitale

Hvis du sidder som virksomhedsejer og ikke er hoppet med på det digitale endnu, så kan du nok regne ud, at det er ved at være på tide. Men hvordan kommer du i gang? Det er nok det spørgsmål de fleste stiller sig selv.


Vi anbefaler, at man tager fat til et digitalt bureau i sit område, som kan hjælpe med de opgaver, som man ikke selv er stærk på. Dog anbefales det, at de første ting man får styr på er sin hjemmeside, sin Facebook side og eventuelt konti på andre sociale media som LinkedIn og Instagram, alt afhængigt af hvilken type virksomhed man har.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.