Annoncørbetalt indhold

En ny fjernsynskultur: TV-streaming hitter

Annonce

Denne annonce indeholder sponsoreret indhold

Det klassiske flow-TV, hvor du køber en TV-pakke, sætter dig i sofaen og zapper rundt mellem dine TV-kanaler og deres udsendelser, har i de seneste år været under pres. Danskerne vil i langt højere grad selv bestemme, hvad de skal se og hvornår, og særligt de unge fravælger helt de klassiske TV-pakker. I stedet benytter de unge sig af streamingtjenester, netop TV-streaming er en tendens, der er kommet for at blive.

Annonce

Streamingtjenester: Du bestemmer selv hvad og hvornår

Streamingtjenester er det moderne svar på fjernsyn, og de er særligt udbredt blandt de unge fjernsynsseere, men også i stigende grad blandt flere og flere danskere i alle generationer. Med TV-streaming kan du finde de programmer, TV-serier, film, nyheder og underholdningsprogrammer, som du har lyst til at se og se dem lige, når du har lyst.

Med TV-streaming skal du altså hverken se programmer, som du ikke er interesseret i, fordi der ikke er andet, ligesom du ikke skal vente til kl. 20.00 eller absolut være hjemme på et bestemt tidspunkt for at kunne følge med i dit favoritprogram.

Annonce

De unge er vilde med streaming-apps og bland selv-kanaler

TV-streaming tiltaler særligt de unge, som i langt højere grad selv vil strukturere deres tid, og som kun vil betale for det indhold, som de er interesserede i. De unge køber ikke TV-pakker, fordi de er for dyre og med for meget irrelevant indhold. I stedet hitter TV-streaming og streamingtjenester og bland selv-kanaler hos de unge, hvor du selv sammensætter de kanaler, streamingtjenester og indhold, som du har interesse i, mens du fravælger alt andet.

Med TV-streaming har du en eller flere streaming-apps, hvor du finder det indhold, som du gerne vil se. Herefter tilkobler du din streaming-app til dit fjernsyn, så indholdet fra appen bliver vist på din fjernsynsskærm, præcis som hvis du så alt andet TV. Forskellen er blot, at du med din streaming-app selv har bestemt, hvad du vil se, og hvornår du vil se det.

Annonce

TV-streaming: Pris og fordele

Selvom TV-streaming er mest populær hos den yngre generation, så er det modne publikum i Danmark også ved at få øjnene op for fordelene ved TV-streaming. I Danmark er der i dag rekordmange streamere fra det modne publikum, og det tyder altså på, at streaming er kommet for at blive og med tiden også bliver manges foretrukne måde at se TV på.

I dag kan man få TV-streaming til en pris, som let kan konkurrere med de klassiske TV-pakker, som ofte er en stor omkostning i mange husstande, især hvis man betaler for en masse indhold, som man ikke selv har valgt eller ikke er interesseret i.

Med TV-streaming kan du vælge de streamingtjenester, som du bedst kan lide, og du er ikke bundet til dem. De er nemme at sige op, når du ikke længere bruger dem, og de kan lige så hurtigt tilkøbes igen, hvis du senere får ny interesse for streamingtjenesten.

I aldersgruppen 47-75 år streamer hver fjerde minimum en gang om ugen, og TV-streaming er derfor ikke forbeholdt de unge. Alle kan være med og få fordelene af selv at vælge deres TV-indhold, både hvad angår streamingtjenester og bland selv-kanaler.

Denne annonce indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.