Annoncørbetalt indhold

Digital bogføringstjeneste har bogholder i Odense

Annonce

Dette er sponsoreret indhold

Mange bogholdere føler sig truet af digital bogføring. Men ifølge bogføringstjenesten bogfoering.dk er der stadig masser af brug for bogholdere. For selv om arbejdsprocesserne i bogholderiet bliver digitaliseret, skal der stadig bruges mennesker af kød og blod til at bogføre. Enten centralt hos de enkelte bogføringstjenester – eller lokalt i virksomhederne. Derfor har bogfoering.dk stadig en bogholder ansat til at have fokus på Odense.

I mange år har det været kutymen i små og mellemstore virksomheder, at bogholderen kom en eller flere gange om ugen, og fik klaret bogføringen af de bilag, der var samlet ind siden sidste besøg. Og sådan er det fortsat mange steder.

Men spørger du freelance-bogholderne selv, er der mange, som føler sig truet af digitaliseringen. For det snupper meget af det arbejde, som bogholderne før lavede for firmaerne.

Mange manuelle rutiner digitaliseres

Her tænker de især på alle de manuelle arbejdsgange med at få godkendt bilag, afregnet rejser og indtastet timesedler. Men i takt med at disse arbejdsgange i dag bliver digitaliseret – oftest ved hjælp af en tjeneste på nettet – forsvinder disse timer ud af bogholdernes arbejde.

Samtidig forsvinder behovet for, at bogholderen skal møde op fysisk i firmaerne. For i takt med at de sidste papirbilag bliver digitale, så alle bilag automatiske finder vej til bogføringsprogrammet, er der ikke behov for at møde op i virksomhederne.

I stedet kan bogføringen klares over distancen ved hjælp af tjenester som f.eks. bogfoering.dk. De har hovedkontor i Randers, men hjælper virksomheder over hele landet med bogføringen.

Bogholderen er stadig virksomhedens økonomiske krumtap

Men selv om digital bogføring kan klares over distancen, betyder det ikke et farvel til bogholderen af kød og blod, forsikrer digitaliseringseksperterne fra Bogfoering.dk.

For der skal stadig bruges en erfaren bogholder til at tage stilling til, hvordan enkelte bilag skal konteres. Og der er også stadig behov for, at det er rigtige mennesker, som lige tjekker op på, om de automatiske rutiner har gjort alting korrekt.

Derfor ansætter vi også nye bogholdere – ikke bare på vores hovedkontor her i Randers, men også rundt om i landet”, fortæller digitaliseringskonsulent Kristian Konradsen til Fyens.dk.

For bogfoering.dk klarer alle former for bogholderiopgaver. Både hvor de digitaliserer og overtager bogføringen over distancen. Men også, hvor de leverer bogholdere ved ad hoc behov i virksomhederne, eller hvor virksomheden stadig ønsker at fortsatte med en bogholder, der kommer hos dem hver uge.

Det behov bliver der ved med at være. Så derfor har vi i dag bogholdere placeret mange steder i landet”, siger Kristian Konradse.

På den måde, kan vi fortsat hjælpe alle, uanset hvilket behov de har for en bogholder”, lover Kristian Konradsen. ”Det gælder både, hvis den gamle bogholder skal til at holde op, eller hvis der er behov for en bogholder lokalt i virksomheden i en periode, i forbindelse med at firmaet går over til digital bogføring.”

Så selv om dit firma ligger på Fyn, og vi bor i Randers, kan vi stadig levere assistance til jer”, slutter Kristian Konradsen fra Bogfoering.dk.

Dette er sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.