Annonce
Læserbrev

Billetsystem. Snydt, så klorvandet driver af dem

Læserbrev: Odense Idrætspark har netop indført et nyt billetsystem. For at vi brugere skal synes om systemet, kaldes det Nem Billet. En kompetent ung medarbejder overflyttede alle de resterende klip på mit pensionistkort til det nye system, efter at jeg havde oprettet mig via min computer.

Jeg fik en QR-code, og den skulle scannes af billetmaskinen, som så ville printe et bånd ud, så man kan se, at jeg har betalt for turen. Ved første scanning skrev maskinen, at der var fejl på QR-coden. Da jeg blev irriteret nok, læste jeg et opslag på maskinen. Der stod, at koder, der var udleveret før en bestemt dato i oktober, ikke længere virkede. Jeg kunne dog printe en billet manuelt ved brug af password og kode.

Efter svømning måtte jeg så til computeren igen og udskrive en ny QR-code. Nem billet!

Ved et senere besøg i svømmehallen ville maskinen ikke udskrive billetter. Det viste sig, at billetrullen var monteret forkert i maskinen. Det er ikke systemets skyld.

Tredie besøg gav heller ingen billetter. Nu skrev maskinen, at der ikke var nogen billetter. Det er heller ikke systemets skyld. Det er manglende opsyn.

Idrætsparken skal sikkert som alle andre kommunale virksomheder spare på udgifterne. Men hvis der mangler billetter i maskinerne, og der ikke bliver ført opsyn med, om folk betaler, bliver idrætsparken snydt, så klorvandet driver af dem.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Nyborg For abonnenter

Massiv jordforurening nej tak: Flertal i Nyborg Byråd vil ikke købe den forurenede Lynfrosten-grund

Annonce