Annoncørbetalt indhold

Udnyt tiden: Sådan støvsuger du, mens den lille sover

Støvsugeren har for længst vundet kampen over kosten i de danske hjem. Men på et punkt fører det simple træredskab stadig: støjniveau.

En dugfrisk analyse blandt danskerne viser, at netop støvsugerstøj er den husholdningslyd, der generer danskerne mest. Og det passer dårligt ind i en hverdag, hvor danskerne godt kunne ønske sig mere ro og tid for sig selv.

Nu har Electrolux lanceret støvsugeren UltraSilencer Zen, som er mere lydsvag end en almindelig samtale. For at vise, hvor stille UltraSilencer støvsugeren virkelig er, lavede Electrolux en lille prank med en mødregruppe og deres børn, som de netop havde fået til at sove. Se, hvad der skete, her:

Mindre støj og mere tid i hverdagen

Med den nye støvsuger UltraSilencer Zen kan rengøringen vendes fra et nødvendigt onde til mere tid for sig selv og sin familie. Støvsugeren er nemlig så stille at, den kan hives frem, lige når det passer bedst ind i ens hverdag og samtidig kan man udnytte tiden til at høre radio, snakke med resten af familien eller bare nyde en ”stille” stund for sig selv.

Den nye UltraSilencer har bl.a. en lydsvag slange og mundstykke, der gør støvsugningen mere stille end nogensinde før. Men ikke på bekostning af effektiviteten. Støvsugerens aerodynamiske design og det dybtgående mundstykke, sikrer at du får en effektiv og kraftfuld støvsugning. UltraSilencer Zen har desuden et digital display på håndtaget, som gør det let at se, når støvsugerposen og filteret skal skiftes.

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.